Jojojo

Jojojo | Dobrú noc!

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
jojojo
Žeby to nikoho nenapadlo? Zdroj: Jojojo
 
DDTT
DDTT | 23.5.2022 11:43

Že povedzte Maďarom, to je fakt vtipné, my im niečo povieme a oni hneď dostavajú. Alebo oni povedia nám, aby sme zrúcali a my hneď zrúcame?


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 23.5.2022 11:44

boze, taky velky obrazok a taky maly vtip.


Daniel
Daniel | 23.5.2022 11:48

Ohanas sa tu neekologiou tankerov a nevadi ti zaplavit uzemie priehradou. Ze ty trpis rozdvojenim osobnosti. BTW, uz vidim, ako Orban sklapne opatky a stavia na rozkaz.


Jojojo
Jojojo | 23.5.2022 11:53

Prečo búrať DDTT? Čo ti prepína? Už 30 rokov sa s nimi doťahujeme, lebo nedodržali zmluvu. Ideálny čas na dohodu, prípadne zatlačiť na nich hoci cez Brusel. Zvýšila by sa energetická bezpečnosť oboch krajín. Ale čakať to od tejto vlády je naivné, priznávam...

Daniel, Nagymaros mala byť iba vyrovnávacia elektráreň - malo mať oveľa menšiu plochu ako Gabčíkovo, ktoré už je postavené a mohlo by bežať na plný výkon (+ výkon Nagymarosu). Určite lepšie, bezpečnejšie aj ekologickejšie, ako tie tankery. Ale asi to vysvetľujem ľuďom, ktorí budú obhajovať túto vládu aj keby išla rozparcelovať Slovensko medzi susedné štáty...


mj
mj | 23.5.2022 12:16

Jojojo tieto tvoje napady, len dokazuju stav tvojeho myslenia :D :D :D . Mozem ti garantovat, ze tu budeme mat skor fuzny reaktor ako dostavany Nagymaros :D


mdl
mdl | 23.5.2022 12:21

"uz 30 rokov sa s nimi dotahujeme"
a tato vlada to ma vyriesit za par mesiacov.
no ze ich to nenapadlo, co?


a preco tam nemas aj fotku fica, ktory dokoncil dialnicu BA-KE v roku 2010?


Zmazatdopice
Zmazatdopice | 23.5.2022 12:27

Jojo a jeho svet. Plný naivity. A len tak mimochodom, za Gabčíkovo už naši ľudia odmenu dostali. Ale jojojojo psst! Nič si nevidel, nepočul a nečítal!
Bžaaaaan!


Daniel
Daniel | 23.5.2022 12:28

Jojojo | 23.5.2022 11:53 -> To ty uz parcelujes. Spolu s Rusmi.


Hovado
Hovado | 23.5.2022 12:45

Tak ich to prekvapilo až si nasadili rúška/oholili sa


Jojojo
Jojojo | 23.5.2022 12:50

Fakt by ma zaujímalo, prečo niektorí obhajujete Maďarov.
Čapkáte budovaniu obrích terminálov na pobrežiach Európy a blízkeho východu, stavaniu nových tankerov, potrubí cez Európu a závislosti na na cudzom, neistom a neobnoviteľnom LNG, ale z veľkej časti už postavená vodná elektráreň je e-e?

Či len treba nadávať Jojojovi na guláši?


Jojojo
Jojojo | 23.5.2022 12:55

Hovado z tých troch sa iba Heger neoholil, preto má rúško.


Zmazatdopice
Zmazatdopice | 23.5.2022 12:59

Jojojo a jeho svet. Plný naivity.


mj
mj | 23.5.2022 13:15

Jojojo ty si na drogach ? Cituj kohokolvek co obhajuje Madarov..


ja-som ja
ja-som ja | 23.5.2022 13:32

Nagymaros je pochovaný projekt, tak ako rakúska atómová elektráreň. Keď si to jojojo uvedomí, tak bude mať o niečo jednoduchší život.
Druhá vec je, že zo stupňa Nagymaros by mali elektrinu Maďari a nie my. Výkon Gabčíkova by sa nezdvojnásobil, len by z neho mohla byť špičková elektráreň. Nagymaros mal mať výkon 158MW, ročná výroba 1025 GWh, Gabčíkovo je vybudované s plánovaným výkonom 720MW, ročná výroba asi 2650GWh, cca 8% slovenskej spotreby.


Jojojo
Jojojo | 23.5.2022 13:52

ja-som ja To je taká maďarská taktika - čakať, kým problém vyhnije.
Ak je to "pochovaný projekt", tak nech Maďarsko platí škody z toho, že (Česko-)Slovensko postavilo elektráreň na 720 MW a môže využívať iba polovicu. Čo si pamätám, tak podľa Zmluvy mal byť výkon 158 + 720 MW delený na polovicu medzi obe krajiny + časť Gabčíkova mala byť na maďarskom území + okrem Nagymarosu mali postaviť aj časť Gabčíkova.
Nehovoriac o ekonomickom prínose aj pre iné krajiny tým, že by sa zlepšila celoročná splavnosť Dunaja.
Nagymaros bude postavený hneď, ako sa politici začnú držať faktov a nie svojich slniečkových predstáv o prírode. Jeho praktické výhody skrátka ďaleko prevyšujú potenciálne ekologické škody. Na rozdiel od LNG. Tým viac, ak sa k tomu pridá snaha o väčšiu nezávislosť na ruskom plyne a rope.


Zmazatdopice
Zmazatdopice | 23.5.2022 13:57

Jojojo a jeho svet. Plný naivity.


mj
mj | 23.5.2022 13:58

Jojojo teba treba za vyjednavaca s Madarskom, okmazite sa tam vsetci z teba doseru a zacnu stavat znova co uz stihli zburat :D :D :D.
Alebo je druha moznost ze pocuraju od smiechu :D


V-čko
V-čko | 23.5.2022 14:03

Jojojo: My berieme elektrinu od Rusov ? Som nevedel. My skôr potrebujeme vykryť zemný plyn, ropu. Oceliarne, Chemický priemysel, vykurovanie... na elektriku asi nepreonačíš. Či som niečo nepochopil ?


Jojojo
Jojojo | 23.5.2022 14:13

mj mal by si počuť názory ľudí z Vodohospodárskej výstavby, ja sa celkom ovládam. Jednoducho sme v práve, Maďari stále len drístajú a naťahujú čas.
Niektorí sa asi boja Orbána, alebo čo ja viem... asi by sme nahrávali ruskej propagande, keby sme sa "hádali" v EÚ medzi sebou?

V-čko malá časť elektriny na Slovensku sa stále vyrába zo zemného plynu. Ale keby aj nie, elektrinou sa dá aj kúriť, alebo nabíjať elektromobil.


Zmazatdopice
Zmazatdopice | 23.5.2022 14:18

Jojojo a jeho svet. Plný naivity.


Xytrolin
Xytrolin | 23.5.2022 14:22

@Jojojo: Áno, taká debilina nikoho nenapadla... Slovensko dostavalo Gabčíkovo, ale projekt musel byť prispôsobený novej "nemaďarskej" realite. Čiže teraz odstavíme Gabčíkovo a začneme ho prestavovať podľa pôvodného projektu?


DDTT
DDTT | 23.5.2022 14:22

Proste tá naivita, že stačí POVEDAŤ Maďarom, nech niečo urobia a oni to zaiste urobia. Jediná chyba je, že im to Čaputová nechce POVEDAŤ, inak by to už dávno bolo. A mimochodom, prečo im to teda NEPOVEDAL FICO, ktorý tam tvrdol 12 rokov? Čo zabudol? Plno práce?
A tiež nechápem, prečo sa bojuje na Ukrajine, keď je to podľa Jojka také jednoduché, však stačí POVEDAŤ Ukrajincom, nech sa vzdajú, mal by si ísť do Ruska poradiť to Putinovi, lebo na takú vec ešte neprišiel.


Jojojo
Jojojo | 23.5.2022 14:36

Chytrolín, Gabčíkovo je dostavané podľa náhradného variantu tak, aby sa dalo naplno sprevádzkovať, keď postavia Nagymaros.

DDTT nechytaj ma za slovíčka. Zatlačiť na nich treba. Pravdupovediac, nie som si istý, či sa za Fica rokovalo, zdá sa mi, že áno, hoci sporadicky. Možno aj teraz sa rokuje, neviem. No nikdy nebola lepšia šanca politicky zatlačiť na Maďarov, ako teraz. Napokon, bolo by to dobré aj pre nich. Sme tu snáď úplne posledný, ku komu sa dotlačí LNG niekde z pobrežia, keby aj bola taká možnosť.


Zmazatdopice
Zmazatdopice | 23.5.2022 14:43

Jojojo a jeho svet. Plný naivity.


mj
mj | 23.5.2022 14:44

Jojojo ak si to doteraz nepochopil, madari to nedostavaju ani keby si sa ty v Petrohrade na namesti upalil a vsetci vodohospodari rozkrajali na kusocky. Daleko pravdepodobnjsie je, ze bude Krym zase Ukrajinsky :D :D :D


Jojojo
Jojojo | 23.5.2022 14:54

To ti kto povedal? Orbán osobne? Tak nech platia naše zvýšené náklady, škody, straty aj zbytočne zaplavené územie na Slovensku. Keď teda nedostavajú...
Alebo aké je riešenie podľa mj? Necháme to tak a budeme sa tváriť ako dobrí susedia? A "naša" vláda bude presviedčať Slovákov o tom, že sme nikdy nemali s Maďarskom také dobré vzťahy? No bodaj by som ja mal takých susedov v bytovke, že sa napojím na ich teplú vodu a nebude im to vadiť... Po pár rokoch si aj zvyknú, nie?


mj
mj | 23.5.2022 15:05

Jojojo myslis nieco ako ked pridu ruzzi na ukrajinu, zoberu jej uzemie a ty vsade rozpravas ze je to v poriadku ?


ja-som ja
ja-som ja | 23.5.2022 15:16

Jojojo, ty si asi nepochopil, zasa.. inštalovaný výkon je 8x 90MW, takže asi ťažko zdvojnásobíš výkon. 2 generátory vyrábajú do 110kV sústavy, zvyšných 6 do 400kV rozvodne, z ktorej sú vývody aj do Maďarska. Ty zasa hľadáš nejaké nepriechodné alebo rovno debilné riešenia, takmer ako Matovič.


Jojojo
Jojojo | 23.5.2022 15:34

Hej, asi som nepochopil, rozveď to. Aké sú "priechodné riešenia", ktoré by boli v záujme Slovenska?

Ja žijem v tom, že Gabčíkovo nemôže pracovať na plný výkon, kvôli chýbajúcemu Nagymarosu. Budapešť by asi vytopilo. Akože môžeme dať ulitimátum, že presne o 5 rokov ho pustíme naplno a ak Maďari dovtedy nedostavajú, tak budú mať bezplatný výlet do Chorvátska s kurzom plávania proti prúdu...


mj
mj | 23.5.2022 15:39

Jojojo a ja som si myslel, ze aj niekto ako ty musi chapat, ze mnozstvo vyrobenej energie zavisi od prietoku vody. A ked sa ten nezmeni, co chces vytapat ? Jedine co mozes je akumulovat nejaky cas vodu a potom ju pustit naraz, ano to by asi madarov vytopilo, ale viacej energie nevyrobilo ... Ale to riesenie sa k tebe hodi :)


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader